TeknolojiFacebook, 5 milyon aktif reklam verene ulaştı

Facebook, 5 milyon aktif reklam verene ulaştı

10.04.2017 - 18:04 | Son Güncellenme:

Sosyal paylaşım ağı Facebook, 5 milyon aktif reklam verene ulaştığını ve küçük ölçekli işletmelerin büyüme hedeflerine destek olan mobil çözümlerini duyurdu.

Facebook, 5 milyon aktif reklam verene ulaştı

Küçük ölçekli işletmelerin çevresinde sosyal topluluklar oluşturulmasına ve geliştirilmesine destek olmayı hedefleyen Facebook, bugün dünya çapında 5 milyon aktif reklam verene ulaştığını duyurdu. Türkiye’de ise Facebook’taki insanların yüzde 78’inden fazlası ülkedeki en az bir işletmeye, yüzde 51’i ise en az bir uluslararası KOBİ’ye platform üzerinde bağlı. ABD, İngiltere, Hindistan, Suudi Arabistan ve Pakistan’ın da aralarında bulunduğu diğer ülkelerden Türkiye’deki bir işletmeye bağlı olan insanların sayısı ise 111 milyonun üzerinde.

Haberin Devamı

Şu anda 5 milyonun üzerinde aktif reklam verenin bulunduğu Facebook’un sunduğu ürünler sayesinde müşteri adayları, işletmelerin ürünleri hakkında daha fazla bilgi alabiliyor, web sitelerini ziyaret edebiliyor, uygulamalarını indirebiliyor ve işletmelere mesaj gönderebiliyor. İçinde bulunduğumuz mobil ekonomide Facebook, küçük ölçekli işletmelerin büyümesine ve yerel işletmelerin dünya pazarına açılmasına yardım ediyor. 65 milyon Facebook Sayfası ve 8 milyon Instagram profili ile Facebook, işletmeler için kapsamlı mobil bir çözüm sunuyor.

İşletmelerin Facebook ve Instagram ile yapabilecekleri şöyle:

  • İşletmeler, Reklam Yöneticisi Uygulaması’nda yapılan yeni geliştirmeler ile zamandan tasarruf edebiliyor ve hangi yöntem ile en verimli sonuca ulaştıklarını görebiliyor. Aynı zamanda yüksek performanslı reklamları tekrar devreye almaya, yeni ilgi alanları ve hedef ekleme ile reklamları karşılaştırmaya yönelik “tek tık” seçeneğinden faydalanabiliyor.
  • İşletmeler, Mobil Stüdyo ile mobil cihazlar üzerinden mükemmel reklamlar oluşturulmasını sağlayan araçlara erişebiliyor.
  • Blueprint e-eğitim, yüzde 50’sini KOBİ’lerin oluşturduğu 1 milyondan fazla kullanıcı için, 10 dilde kullanıma sunuluyor. Bugüne kadar 150 ülkede, 2,5 milyarın üzerinde elektronik eğitim kursu alındı.
  • İşletmeler, Sayfa Yöneticisi Uygulamasını kullanarak mobil ve masaüstünde tek bir Gelen Kutusu üzerinden Facebook, Messenger ve Instagram’daki müşterileriyle iletişim kurabiliyor.
  • İşletmeler, uluslararası ‘benzer hedef kitleler,’ global hedefleme, taktik haritası gibi özellikleri kullanarak global kampanyalar düzenlenmesini sağlayan çözümlerden faydalanabiliyor.
  • Facebook, ABD, Hindistan, Brezilya ve Almanya gibi ülkelerde KOBİ konseyleri oluşturdu ve 2017’de bunlara yenilerini eklemeyi planlıyor.