26.07.2016 - 17:36 | Son Güncellenme:
Verizon tarafından yapılan basın açıklamasına göre şirket Yahoo’yu geçen sene 4.4 milyar dolara satın aldığı AOL ile birleştirecek. Bu satın alımdan sonra şirket internetin eski efsaneleri Yahoo ve AOL’u bünyesinde birleştirince internet mezarlığı olarak anılmaya başlandı.
Gerçekleştirilen satın alımla beraber şirket Yahoo’nun internet markalarını ve e-posta servisini bünyesine kattı. Bu servisin aylık 25 milyon civarında aktif kullanıcısı var. Ek olarak Yahoo’nun 1 milyar kullanıcısı bulunuyor. Ayrıca Yahoo’nun Brightroll programatik reklam servisinin yanında diğer reklam ve analiz servisleri de anlaşma da yer alıyor. Ancak bu anlaşma Yahoo’nun elinde bulunan parayı, Alibaba hisselerini ve Yahoo Japonya’yı kapsamıyor.
Yahoo elinde bulunan Alibaba hisseleri ve Yahoo Japan markasına hala sahip olduğu için isim değiştirecek ve kendisini bir yatırım şirketi haline getirecek. Şirketin CEO’su Marissa Mayer çalışanlarına Tumblr üzerinden bir mektup yayınladı ve bu mektupta Verizon ile beraber mobil sektörde inanılmaz bir güce kavuşacaklarını açıkladı.