03.02.2024 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Vision Pro’nun teknolojisi akıllı telefondan sonra çevrimiçi yaşamda bir sonraki aşama olarak değerlendiriliyor. Ürün, sanal veya artırılmış gerçeklik severler için önemli bir dönüm noktası olarak görülüyor. Ancak yüksek etiket fiyatı ve Facebook’un sahibi Meta’nın benzer ve daha ucuz sürümlerinin orta halli başarısı nedeniyle Vision Pro’nun en azından başlangıçta oyunun kurallarını değiştirmeyeceği görüşü ağırlık kazanıyor.
The New York Times, Vision Pro’yla ilgili olarak “Yapımında uzun yıllar ve milyarlarca dolar harcanmış etkileyici bir ürün. Ancak denedikten sonra bile, bu şeyin kimin ya da ne için olması gerektiği konusunda hala bir fikir oluşturmadı” diye yazdı. Eleştirmenler, ürünün ağır olduğunu, kullanıcının saçını mahvettiğini ve hantal bir pil takımı gerektirdiğini de ekliyorlar.