"ELDEKİ DATAYI DEĞERLENDİREBİLİRİZ"
Dijital dönüşümden bahsettiniz, bunu biraz açabilir misiniz ? "Bugün bütün dünyanın hayatı dijital ile geçiyor. Aplikasyonlarla hayatımız geçiyor. En büyük varlık elinizdeki data. Şu anda en önemli para dünyada big data denilen veriler. Bu işten çok para kazanan şirketler var. Ancak yaptıkları işlerden değil, ellerindeki veriyi çok iyi değerlendiriyorlar. Galatasaray’ın en az 15 milyon taraftarı olduğunu söylüyoruz. Dijital imkanları kullanmadan Galatasaray yönetiminin taraftarı tanıma imkanı yok. Hangi yaş grubu, hangi cinsiyet, tüketim alışkanlıkları nedir, maçtan önce sonra ne yapıyor. Bunları bilmezseniz bu datayı değerlendiremezsiniz. Bu veriyi, kişisel verilerin saklanma kanununa riayet ederek, tüketim alışkanlıklarını paylaşabilirseniz, sponsorlara daha iyi imkan sağlayabilirsiniz."