23.03.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
Depremin yarattığı büyük acıların taze olduğu bir dönemde özellikle hasar ekiplerini güçlendirdiklerini belirten Aveon Global Sigorta Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kerim Bağdaş, depremin yaralarını sararken özellikle hasar ekiplerinin önemine değindi. Yeni şirket olmalarına karşın 2022 yılının ikinci yarısında sağladıkları üretim büyümesi ile beraber deprem bölgesinde kayda değer sigorta ve acentelerinin olduğunu vurgulayan Bağdaş, hasar süreçlerini rahatlatırken sahada daha etkin hareket eden bir ekibin önemini vurguladı. Aveon Global Sigorta’nın hasar ve hasar lojistik alanında kadrolarını ikiye katlayarak önemli bir adım attığını belirten Bağdaş, bunun hasar süreçlerinin uçtan uca yönetiminde mevcut performansı yüzde 50 artıracağını söyledi. Tüm Türkiye’de 2 bine yaklaşan yetkili ve özel servisleri haricinde hızlı bir proses yönetimini de hayata geçirdiklerinin altını çizen Bağdaş, Aveon Global Sigorta’nın ilerleyen dönemde etkin hasar yönetimi başarısının sektöre örnek olacağını belirtti. Çok yakında hasar süreçlerinin robotize ve dijital dönüşüme evrilmesi için WhatsGO, Symetrix, EPOCH gibi tekno araçları da devreye alacaklarını da bildiren Bağdaş, “Aveon Global Sigorta olarak sürekli değişimin ve dijitalize olmanın öncüsü olacağız” dedi.