Sigorta‘Doğa Sigorta müşteri memnuniyeti ile fark yaratıyor’

‘Doğa Sigorta müşteri memnuniyeti ile fark yaratıyor’

21.05.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Doğa Sigorta, hem Müşteri Hizmetleri departmanı hem de geniş acente kanalı ile birlikte sigortalılarının ürün satın alma, hasar ve diğer tüm süreçlerinde yanında yer almaya devam ediyor.

‘Doğa Sigorta müşteri memnuniyeti ile fark yaratıyor’

Kurulduğu günden bu yana sigortalılarından gelen geri dönüş ve görüşleri değerlendirerek çalışma yapısını şekillendiren Doğa Sigorta, hizmet kalitesi ile örnek oluşturan marka değerini geliştirmeyi sürdürüyor. Türkiye’nin ilk ve en büyük müşteri memnuniyeti platformu Şikayetvar.com platformu üzerinde elementer sigorta şirketleri arasında Doğa Sigorta, başarılı marka karnesi ile dikkat çekiyor. Şikayetvar.com sitesinin Müşteri Deneyim Endeksi sıralamasına göre Doğa Sigorta; Elementer Sigorta A kategorisinde Şikayetvar.com müşteri markaları arasında 1.çeyrek diliminde 1. sırada yer alarak sigortalılarının yanında olduğunu bir kez daha kanıtladı. %100 cevaplama oranı, sektörde faaliyet gösteren şirketlere kıyasla açık ara farkla 1 dakikadan kısa süren ortalama cevaplama süresi ile birlikte fark yaratan Doğa Sigorta, müşteri memnuniyetinde üst sıralara adını yazdırıyor. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar, “Sigortalılarımızın memnuniyeti için en önemli unsur, kendimizi onların yerine koyabilmek ve empati ile yaklaşabilmekten geçiyor. Kurulduğumuz günden bu yana müşteri odaklı anlayışımız ile sigortalı memnuniyetini her geçen gün daha da ileri taşımayı hedefliyoruz. Doğa Sigorta olarak yaygın servis ve hizmet ağımızla, sigortalılarımızın memnuniyetini sağlayacak en üstün hizmeti sunarak güven kazanmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.