24.10.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
Özellikle dijitalin Kovid-19 döneminde sigorta sektöründe de etkisini gösterdiğini dile getiren Yılmaz, “Sektörde dijital teknolojinin giderek daha çok kullanılmasında önemli bir etken oldu. Günümüzün değişen koşullarına ayak uydurmak amacıyla dijital yatırımlar önem kazandı” diye konuştu.
Yenilikler devam edecek
Yılmaz, içinde bulunduğumuz dijital çağda sigorta şirketlerinin daha fazla dijitalleşme ve müşteri odaklı yaklaşımla hareket ettiğini kaydederek, “Dijital sigortacılık, sektörde çok önemli bir gelişme potansiyeli gösteriyor. Şirketler, teknolojiyi geliştirmeye odaklandığı için son zamanlarda dijitale yapılan yatırımlar ivme kazanmış durumda” ifadelerini kullandı.
Günümüzde dijital dönüşüme uyum sağlayabilen şirketlerin hızlı aksiyon alabildiklerine dikkat çeken Kasım Yılmaz, şunları söyledi: “Dijitalleşen bu yeni dünyada hem sigortalılarımızın hem de acentelerimizin ihtiyaçlarına daha iyi yanıt verebilmek için biz de Koru Sigorta olarak yenilikleri takip ediyor, memnuniyet odaklı yaklaşımımızı teknolojinin avantajlarıyla birleştiriyoruz. Dijitalleşmenin dönüştürücü etkisiyle, iş süreçlerimizi sürekli olarak yeniliyoruz. Bu sayede operasyonel verimliliğimizin artmasının yanı sıra sigortalılarımız da satın aldıkları poliçe kapsamındaki tüm teminatları ve asistans hizmetleri şirketimizin sağladığı dijital imkânlarla kolayca öğrenebiliyor. Dijitalleşmenin getirdiği imkânlarla iş süreçlerini değiştirmek artık bir gereklilik haline gelmiş durumda. Günümüz koşullarında, dijitalleşmenin ve teknolojik değişimin getirdiği yeni düzende sigortalılarımızın ihtiyacına yönelik yaklaşımları benimsemeye devam ediyoruz. Birçok alanda dijitalleşmenin getirdiği yenilikler üzerinde çalışıyoruz ve bunları geliştiriyoruz. İnovatif ve müşteri dostu dijital hizmet veren bir şirket olarak bu alanda yenilikler sunmaya devam edeceğiz.”