07.06.2024 - 00:01 | Son Güncellenme:
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ MUHTELİF BİRİMLERDE BULUNAN ASANSÖR, KLİMA VE İKLİMLENDİRME SİSTEMİ, HAVALANDIRMA VE ISITMA SİSTEMİ İLE GAZLI YANGIN ALGILAMA VE SÖNDÜRME SİSTEMİ BAKIM BAKIM ONARIMLARININ YAPTIRILMASI İŞİ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Muhtelif Birimlerde Bulunan Asansör, Klima ve İklimlendirme Sistemi, Havalandırma ve Isıtma Sistemi İle Gazlı Yangın Algılama ve Söndürme Sistemi Bakım Bakım Onarımlarının Yaptırılması İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2024/723344
1-İdarenin
a) Adı : İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : ISTANBUL ÜNIVERSITESI REKTÖRLÜGÜ IDARI VE MALI ISLER DAIRE BASKANLIGI 16 Mart Sehitleri Caddesi 2/4 34116 Beyazıt FATİH/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2124400000 - 2124400032
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı : İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Muhtelif Birimlerde Bulunan Asansör, Klima ve İklimlendirme Sistemi, Havalandırma ve Isıtma Sistemi İle Gazlı Yangın Algılama ve Söndürme Sistemi Bakım Bakım Onarımlarının Yaptırılması İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Muhtelif Birimlerde Bulunan Asansör, Klima ve İklimlendirme Sistemi, Havalandırma ve Isıtma Sistemi ile Gazlı Yangın Algılama ve Söndürme Sistemi Bakım Onarımlarının yaptırılması İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kısım İ.Ü İlaç Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Asansör Onarım İşi (1 adet Asansör Endocer), 2. Kısım İ.Ü Rektörlük Binası Klima ve İklimlendirme Sistemi Onarım İşi ( 25 adet VRF Sistem azot testi ve kaçak arama, 1 adet bakır boru onarımı ve değişimi, 65 adet R410 gaz ilavesi, 2 adet VRF kaset tipi iç ünite kapağı değişimi, 200 adet iç ünite sinyal kablosu değişimi, 1 adet dış ünite inverter kart değişimi, 1 adet iç ünite kart değişimi, 1 adet iç ünite kısılma vanası değişimi) 3 .Kısım İ.Ü Devlet Konservatuvarı Müdürlüğü Havalandırma ve Isıtma Sistemi Bakımı (105 adet VRF iç ünite bakımı, 11 adet VRF dış ünite bakımı, 4 adet salon ve kaset tipi klima bakımı) 4. Kısım İ.Ü Rektörlük Binası Sergi Alanı Gazlı Yangın Algılama Söndürme Sistemi Bakım Onarım İşi ( 2 adet gazlı yangın söndürme bakımı, 2 adet kuru tip akü 12V 7A CE onaylı) 5. Kısım İ.Ü Rektörlük Merkez Bina ve Nadir Eserler Kütüphanesi Binası Gazlı Yangın Algılama ve Söndürme Sistemi Bakım Onarımı İşi ( 1 adet En54 CE Onaylı optik duman dedektörü ve soketi, 4 adet CE onaylı kuru tip akü 12V 7A, 2 adet CE onaylı flaşörlü siren, 2 adet CE onaylı elektronik siren)
ç) Süresi/teslim tarihi:İ şe başlama tarihinden itibaren 40(Kırk) gündür
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde işe başlanacaktır.
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.06.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Odası Beyazıt /İSTANBUL
İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.
#ilangovtr Basın no ILN02044284