30.11.2024 - 00:00 | Son Güncellenme:
2025 YILI BELEDİYE PERSONELİ İÇİN İLK İKİ AYLIK MALZEMELİ YEMEK HİZMETİ SATINALMA İŞİ
ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
2025 YILI BELEDİYE PERSONELİ İÇİN İLK İKİ AYLIK MALZEMELİ YEMEK HİZMETİ SATINALMA İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2024/1645897 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34283 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası | : | 4444597 - 2126851146 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2- İhale konusu hizmet alımın | ||
a) Adı | : | 2025 YILI BELEDİYE PERSONELİ İÇİN İLK İKİ AYLIK MALZEMELİ YEMEK HİZMETİ SATINALMA İŞİ |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 8400 ADET BELEDİYE PERSONELİ İÇİN İLK İKİ AYLIK MALZEMELİ YEMEK HİZMETİ SATINALMA İŞİ |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | (Arnavutköy Belediye Başkanlığı Ana Hizmet Binası)Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 Arnavutköy İSTANBUL |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2025, işin bitiş tarihi 28.02.2025 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.01.2025 |
3- İhalenin | ||
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 16.12.2024 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası K:2 Koordinasyon Müdürlüğü İhale Bürosu/Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir. 4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler; 4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri. 4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir. 4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler, |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamu ve/veya özel sektöre Her Türlü Malzemeli Yemek Hizmetleri ve/veya Malzemesiz Yemek Hizmetleri ve/veya Organizasyon Yemek Hizmetleri |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. |
#ilangovtr Basın no ILN02131721