İtalyan hazırgiyim devlerinden Stefanel, 8 yıl aradan sonra Türkiye‘ye ikinci çıkarmasını yaptı. Stefanel, Bağdat Caddesi‘nden sonra Nişantaşı‘nda 470 metrekarelik yeni mağazasının açılışını da gerçekleştirdi. Açılışa katılan Stefanel Yönetim Kurulu Başkanı Guiseppe Stefanel Türkiye‘de 30 mağaza açmayı planladıklarını bildirdi. Kadın ve erkek hazırgiyimde önceleri genç ve orta gelir grubunu hedefleyen Stefanel çıtayı yükselterek ekonomik düzeyi yüksek kitleye göre üretim yapmaya başladı. Guiseppe Stefanel, "Krizde Türkiye‘ye gelmekten korkmadık. Çünkü sekiz sene önceki Türkiye’yle bugünkünü çok farklı bulduk. Yaşam standartı ve tüketim alışkanlıkları çok değişmiş. Eminim Stefanel beklediği başarıyı gösterecektir" dedi. Stefanel‘i Türkiye‘de Zara, Mango gibi rakipler bekliyor. Moda hakkında da yorum yapan Stefanel, önümüzdeki yıl siyah renge dönüş olacağını bildirdi. Guiseppe Stefanel, "2 yıldır süren pırıltı modasından sonra insanların biraz soğuk renklere ihtiyacı var. Bu nedenle her renkle kombinasyon yapılabilen siyah renk çok revaçta olacak" dedi.
FİYATLAR
Hırka 47.5 - 60.5 milyon lira
Merserize bluz 64 milyon lira
Triko askılı bluz 52 milyon lira
Pantolon 65.5 milyon lira
Etek 56 milyon lira
Erkek tişört 79 milyon lira