MİÇO’nun rekoruMilliyet’in çocuk dergisi MİÇO, tüm dergilerde Türkiye birincisi, çocuk dergilerinde ise dünya üçüncüsü olduİSTANBUL MilliyetBüyükleri geçtilerTÜRK çocukları okuma alışkanlığında büyükleri geride bıraktı. Milliyet’in çocuk dergisi MİÇO, aylık satışlarda, Türkiye’de yayımlanan 353
ekonomi ve
spor dergisini geride bırakarak birinci sıraya yerleşti. Dünya pazarında da, Japonya’da 16 milyon satan Şonem ve Almanya’da 1.6 milyon satan Mickey Mouse’un ardından en fazla satan üçüncü çocuk dergisi MİÇO oldu.
Televizyondan kitabaEKİM 2001’de ilk kez çocuk okurlarla, Milliyet aracılığıyla buluşan MİÇO, 7’nci ayına girerken bir rekora imza attı ve şubatta 374 bin, martta 437 bin, nisanda da 440 bin okura ulaştı. Televizyon tutkunu çocuklara okuma alışkanlığı kazandıran MİÇO’nun dünya pazarındaki çocuk dergilerinden en büyük farkı, şiddet unsuru içermeyen kahramanlara yer vermesi oldu.
Türkiye’de Şubat 2002 dergi satışları | MİÇO | : 374 bin 448 |
Leman | : 263 bin 113 |
F. Basket | : 72 bin 822 |
Auto Show | : 67 bin 957 |
Ekonomist | : 67 bin 155 |
YAŞAM