19.06.2012 - 12:20 | Son Güncellenme:
İstanbul’un en önemli lokasyonlarından biri olan Bağdat Caddesi’nde yer alan vitrinlerin katıldığı yarışmada İstanbul Shopping Fest’i ruhunu yansıtan, logosunu yaratıcı şekilde kullanan ve sezon trendlerini kriter alarak hazırlanan vitrinlerden en iyileri jüri oylamasıyla sahiplerini buldu. Kendi markalarına ait ürünlerle virinleri tasarlayan perakendeciler arasından birincilik Boyner’in olurken, ikincilik ödülü Penti, üçüncülük ödülü ise Mudo’ya verildi.
Kazanan markaya yarışmanın ödülü olarak İSF yönetimi tarafından 29 Haziran’a kadar kullanılması koşuluyla 15,000 TL değerindeki Bağdat Caddesi Dev İSF Alışveriş Çantaları’ndan biri hediye edildi. Ayrıca vogue.com internet sitesinde, Vogue Türkiye dijital mecralarında, istshopfest.com internet sitesinde, İSF dijital mecralarında ve 15 Haziran’da Bağdat Caddesi’nde yapılan DJ partide birincilik alan markanın duyuruları yapıldı.