OtomobilYokohoma lastilerinden 100'üncü yıla özel logo

Yokohoma lastilerinden 100'üncü yıla özel logo

24.01.2017 - 15:05 | Son Güncellenme:

Türkiye’de Bayraktar Grubu distribütörlüğünde satışa sunulan Japon Yokohama Lastikleri, kuruluşunun 100’üncü yılı sebebiyle yeni bir logo tasarladı.

Yokohoma lastilerinden 100üncü yıla özel logo

Yokohama Lastikleri 100'üncü yılını kutladığı 2017 yılı boyunca kullanacağı yeni logosunu tanıttı. Markanın 100'üncü yıldönümü logosunda bulunan Yokohama markasının tanınan simgesi “Beş Kırmızı Çizgi”, şirketin 100’üncü yılının ötesinde geleceğe yönelik enerjik çalışma tutkusunu ifade ediyor.

Haberin Devamı

Logoda bulunan, birbirine bağlı sıfırlardan oluşan 100 rakamı, Yokohama’nın iş ortaklarıyla, hissedarları ve diğer paydaşlarla birlikte çalışma isteğini yansıtıyor ve şirketin önümüzdeki 100 yıl boyunca müşterinin ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğini belirtiyor.

“100. Yıl Logosu”, sene boyunca birçok farklı üründe kullanılacak.

Yokohama, ikinci 100 yıllık büyümenin başlangıcını müjdelemek için 13 Ekim 2017’de “Yeni Bir Vizyon” açıklamasını yapmayı planlıyor.

YOKOHAMA

1917 yılında Japonya’nın Tokyo kentinde kurulan YOKOHAMA Rubber Co. 20 bini aşkın çalışanı ile yüksek kalitedeki ürünlerini 100’ü aşkın ülkede satışa sunuyor. YOKOHAMA; binek otomobiller, kamyonet, kamyon ve otobüslerin yanı sıra madencilik, inşaat ekipmanları ve endüstriyel araçlar gibi farklı grupları kapsayan geniş bir ürün yelpazesine sahip. Yokohoma Lastik Şirketi, dünya çapında sekiz ülkede 14 lastik tesisinde 20.000 kişiye iş imkânı sağlıyor.