13.08.2013 - 14:34 | Son Güncellenme:
"Yenilenen Yüzüyle Toyota Türkiye Turu" kapsamında Toyota’nın yeniden dizayn edilen Yeni Corolla, Verso, Auris, Avensis, RAV4, GT86 ve Yaris Hybrid modelleri Kocaeli'de tanıtıldı.
Kocaeli Toyota Plaza Kaya’da düzenlenen etkinlikte konuşan Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, Toyota’nın yeniliklerin markası olduğunu belirterek, dünyada ilk kez Türkiye’de üretilip satışa sunulan yeni Corolla başta olmak üzere yenilenen tüm modellerin, bunun en güzel kanıtı olduğunu söyledi.
Otomotiv pazarında yoğun bir rekabet yaşandığını ifade eden Okutur, Toyota’nın bu rekabette yeni tasarım anlayışıyla yerini aldığını kaydetti.
Okutur, yeni tasarım felsefesinin yansıtıldığı yeni modellerinin satışa sunulmasıyla Toyota'nın daha da güçlendiğini vurgulayarak, "Toyota’nın bu yeni yüzü ilk olarak yeni Yaris’te ve onu takiben yenilenen Avensis, GT 86, Yeni Auris, Yenilenen Verso, Yeni RAV 4’te görüldü” dedi.
“Bu yeni tasarım anlayışını şimdi de yeni Corolla’da görüyoruz” diyen Okutur, şunları söyledi:
"Tüm dünyada her 25 saniyede bir satılan Corolla modelimiz ve tüm yeni modellerimiz ile birlikte müşterilerimizin beklentilerine cevap veren, dinamik, çekici, güçlü, güvenli, konforlu, ekonomik ve çevreci otomobiller üretme felsefemiz devam edecektir. Özellikle sedan pazarının güçlü olduğu ülkemizde Yeni Corolla, yükselen hedeflerimizde önemli bir rol oynayacaktır. 150 milyon Avroluk ek yatırımla Türkiye’de üretilmeye başlanan ve yoğun ilgi ile karşılanan Yeni Corolla ile markamız ivme kazanacaktır."
"Corolla’da 2014 hedefi 25 bin satış"
Bu yılı Türkiye’de bir "geçiş yılı" olarak gördüklerini belirten Okutur, lansmandan bugüne kadar oldukça ilgi gören yeni Corolla’yı 2013 yılında yarıyıl performansıyla 13 bin adete ulaştırmayı hedeflediklerini anlattı.
Okutur, bu yılki toplam satış hedeflerinin yeni bir rekora imza atarak 40 bin 59 adede çıkarmak olduğunu dile getirerek, "Orta vadede hedefimiz, yeni modellerimizin tüm yıl satış ile gerçek performanslarını göstereceği 2014 ve 2015 yıllarına odaklanmaktır. Corolla’daki hedefimiz 2014 yılında 25 bin satış adedine çıkmak. Uzun vadede hedefimiz ise 2020 yılında Türkiye’de lider otomobil markası olmaktır" diye konuştu.
Konuşmanın ardından, yenilenen Toyota modelleri tanıtıldı.