17.12.2020 - 07:00 | Son Güncellenme:
Özellikle sigorta kapsamında olan araçların arızalanması veya kaza durumlarında, yaklaşık 15 bin adete ulaşan otomobil parkıyla ikame araç hizmeti sunan Tur Assist, elindeki ikame araç parkını daha verimli kullanmak ve tedarikçilerini desteklemek için kendi bünyesinde faaliyet gösteren Rigorent’i yeniledi. Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener, projenin kurum içi girişimcilik inisiyatifi olarak küçük bir yatırımla hayata geçirildiğini ifade ederken, “Rigorent’i yenileme kararımızla hem tedarikçilerimizi desteklemeyi sürdürmeyi hem de kendi ikame araç parkımızı aynı dijital platformda birleştirmeyi planladık. Böylece kiralık araç sayısını 2 binden 15 bine çıkarmış olduk. Bunu yaparken de sıfırdan bir şirket kuruyor mantığıyla Rigorent tecrübesini birleştirdik” dedi. Rigorent’in kullanım kolaylığı ile dikkat çektiğini ifade eden Yener, “En büyük sorun aracı alırken ya da teslim ederken yaşanıyor. Biz bu iki işlem için de ‘Vale’ çözümü sunuyoruz. Teslim edecek ya da teslim alacak kişiyi uygulama üzerinden takip edebiliyorsunuz. Teslimat görevlisinin nerede olduğu, ne kadar sürede geleceği gibi bilgileri öğrenmek için kiralama firmasıyla telefon trafiği yaşamıyorsunuz. Böylelikle özellikle havalimanlarında yaşanan kargaşa ortadan kalkıyor” diye konuştu.