06.12.2023 - 10:22 | Son Güncellenme:
Milliyet Executive, kapak sayfasında dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality’e yer veriyor. Markalaşma için Türk firmalarına büyük desteklerde bulunan Turquality’e dair bilinmeyenlerin yanı sıra yeni girişimler için 'yıldız marka' olma ipuçları bulunuyor.
Aralık sayısında 9 ayda 294 milyon TL yatırımda bulunan Teknosa’nın bir dijital platforma dönüşme yolculuğu Sitare Sezgin’in röportajı ile aktarılırken Nüket Filiba ise 128 yıl önce İstanbul'da lavanta kolonyasıyla koku serüvenine başlayan Rebul’un yıllar içerisinde mumdan cilt bakımına kadar uzanan ürün gruplarıyla bir dünya markası haline gelme serüvenini anlatıyor. İpek Yolu'nu geri getirme vizyonuyla seneye Türkiye ve Ortadoğu'da yeni mağazalar açacak Les Benjamins ve yeni İlkbahar Yaz 2024 'Kismet Voyage' koleksiyonu meraklısına sunuluyor. Karbon ayak izine atık gıdalı çözüm bularak 10 milyon dolar değere ulaşan Plastic Move şirketinin zor koşullara dayanabilen ve piyasada talebi sürdürülebilir yapısı son sayıda.
Türkiye İş Bankası'nın uzun yıllar Beyoğlu Şubesi olarak hizmet veren ve Resim Heykel Müzesi'ne dönüştürülerek 29 Ekim tarihinde Cumhuriyetimizin 100. Yaşında açılarak sanatseverlere hizmet vermeye başlayan sergi, yeni sayıda yer buluyor. Şükrü Andaç’ın son yazısında ise başta kamu imkânları olmak üzere; büyük holdingler ve bankaların desteklediği yeni girişimlerin ilerleyen yıllarda doğurabileceği fırsatlar ve son dönemde sıklıkla dile getirilen ‘bebek endüstriler’ kavramı inceleniyor.
Milliyet Executive, her ay yayımlanan yeni sayılarıyla iş dünyasının merak edilenlerini, analizleri ve trendleri mercek altına almaya devam edecek. Dergiye tüm Türkiye’de erişilebileceği gibi Getir, Trendyol ve dijital platformlardan da ulaşmak mümkün.