28.03.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
Portakal Çiçeği Karnavalı’nın fikir öncüsü Ali Haydar Bozkurt, bütün Adanalıların karnavala sahip çıktığını söyledi. Bozkurt, karnavalın 9 yıldaki tanıtım değerinin yaklaşık 49 milyon dolar olduğunu belirterek, “Bu kentin cebinden para çıkmadan bu kente çok önemli bir marka kazandırdığımızı düşünüyorum” dedi. Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, belediye başkanlarının kentteki zenginlikleri tanıtması gerektiğini aktararak, şunları dedi: “Belediye başkanları artık sadece yolu yapan, altyapıyı yapan görev anlayışından çıkmalı. Kentteki bütün zenginlikleri o kentteki yaşayanlarla birlikte ülkeye ve dünyaya duyurmalı. Bir yerdeki zenginlik bütün insanlığındır. Portakal Çiçeği Karnavalı, dünyada Adana’ya yakışır. Adana bir narenciye kenti. Türkiye narenciyesinin yüzde 40’ını yeni ekilen bahçelerle Adana üretiyor. Dünyada Adana narenciyede önemli bir ildir.”