21.10.2015 - 14:55 | Son Güncellenme:
Türkiye’nin öncü iki gayrimenkul markası İş GYO ve Nef’in İstanbul Topkapı’da hayata geçirecekleri İnistanbul projesi büyük ilgi görmüş, ilk proje İnistanbul Gala’daki 875 daire 3 hafta gibi kısa bir süre içinde satılmıştı. Bu sebepten, projenin yayınlanması ertelenen reklam filmi, ikinci proje İnistanbulLokal’in tanıtımı için ekranlarda dönmeye başlandı.
Sosyal medyada büyük ilgi
Kampanyada, gayrimenkul sektöründe alışılmış reklam kampanyalarından farklı olarak, sadece fiyat ve lokasyona odaklanmak yerine, “Yaşamaya Baştan Başla” sloganı ile, şehirde yaşayan insanların trafik, çevre ve çalışma hayatından kaynaklanan sorunlar nedeniyle farkına varmadan yitirdikleri insani değerlere odaklanıldı.
Projenin planlanmasından iletişimine kadar her aşamada araştırma şirketleri ile yapılan kalitatif ve kantitatif araştırmalardan çıkan içgörüler dikkate alındı. Kampanya, senaryo çalışması, çekim ve post prodüksiyon çalışmaları ile birlikte toplam 2 ay süren titiz bir çalışmanın sonucunda ortaya çıktı.“Yaşamaya Baştan Başla” sloganınınve #hayatbeklemezhashtag’inin kullanıldığı kampanya, sosyal medyada da ilgi gördü.
Herkes için “lokal” 938 ünite
48 ila 131 metrekare arasında değişen 1+1 ve 73 ila 154 metrekare arasında değişen 2+1 konutları kapsayacak şekilde, toplamda 938 adet yeni ünite ile satışa sunulan İnistanbul Lokal, tıpkı İnistanbul Gala gibi 35.000’e yakın işletmenin yer aldığı, günde ortalama 1,3 milyon kişinin ziyaret ettiği ve 1,5 milyon insanın yaşadığı Topkapı’nın tam kalbinde yer alacak. Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa kampüsünün hemen karşısında ve Davutpaşa metro istasyonuna yalnızca 100 metre uzaklıkta yer alacak proje, tramvay ve metrobüs hatlarına da doğrudan bağlantı içeriyor. Zincirlikuyu, Çağlayan, Yenikapı, Bakırköy, Ataköy ve Atatürk Havalimanı gibi merkezleri birbirine bağlayan aksta yer almasıyla da herkes için “lokal” olacak.
İnistanbul Lokal,