KobiBaloncukları kutuladı market raflarına girdi

Baloncukları kutuladı market raflarına girdi

02.07.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

Şimdiye kadar kafe ve restoran menülerinde bulunan baloncuklu içeceği (bubble tea) teneke kutuya koyan girişimci Nazlı Esen Ummansu, ürününü marketlerde son tüketiciye doğrudan sunmaya başladı.

Baloncukları kutuladı market raflarına girdi

EBRU SUNGUR - Artizan çaylarla başladığı girişimcilik macerasını baloncuklardan oluşan içecek gamıyla (bubble tea) sürdüren Nesco Gıda&İçecek Kurucusu Nazlı Esen Ummansu, bu ürünü market rafında teneke kutularda son tüketiciye sunmaya başladı. Nazlı Esen Ummansu, “Bubble tea içmek isteyen herkesin market raflarında bulabileceği, operasyon gerektirmeyen ve kolay ulaşılabilir bir ürün üretme hedefimizle içime hazır bubble tea üretiminde Türkiye’de ilk olan Popping Bubble Tea markamızı kurduk” dedi.

Haberin Devamı

4 milyon dolar yatırım

Son tüketiciye hitap eden Popping Bubble Tea’nin yanı sıra artizan çaylarda Tea Co., otel, restoran, kafe (HORECA) tüketimine sundukları bubble tea için de The Boba Co. markalarının bulunduğunu belirten Nazlı Esen Ummansu, şimdiye kadar yaklaşık 4 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını söyledi. Ummansu şöyle konuştu:

“Bu yatırımlar, Ar-Ge süreçlerimizi hızlandırmak, müşteri deneyimini iyileştirmek, teknoloji altyapımızı güçlendirmek, pazar hacmimizi artırmak gibi amaçlarla yapıldı. Geçtiğimiz yıl yatırımlarımızla birlikte fabrikamızı 2 bin metrekare alana taşıyarak yeni bir üretim hattı kurduk. Bu sayede verimliliğimizi ve üretim kapasitemizi yüzde 45 artırdık.”

Yüzde 100 yerli

Haberin Devamı

Bubble tea’yi yüzde 100 yerli olarak ürettiklerini vurgulayan Nazlı Esen Ummansu, HORECA tüketimine sundukları ürünlerle ilgili şu bilgileri verdi:

“BRC, IFS, HALAL, VEGAN ve FDA sertifikalarına sahip olan üretim tesisimizde patlayan meyve suyu topları olarak bilinen Popping Boba çeşitlerimizle her gün reçetelerimize yenisini ekliyoruz. Mağazalardan gelen operasyon deneyimimizi üretim aşamasına taşıyarak sahadaki operasyonu kolaylaştırmak adına Popping Boba ürünüyle birlikte son ürünü elde etmek için kullanılan konsantre çay bazları ve soğuk çay tozlarının üretimini de bünyemize aldık. Sonuç olarak bu kombinasyonla birlikte Bubble Tea operasyonunu 30 saniyelere düşürdük. Bugün Türk damak tadına uygun 25 çeşit Popping Boba üretiyoruz.”

İki farklı çeşidi var

Nazlı Esen Ummansu, kutulayarak marketlerde tüketiciye sundukları ürünü nasıl geliştirdiklerini şöyle anlattı:

“The Boba Co. markamızda Hotel, Restoran, Cafe işletmeleri olan hedefimizi Popping Bubble Tea’de son kullanıcıya çevirmek istedik. Türk damak tadına uygun hem de Tea Co. ve The Boba Co. markalarımızı entegre edebileceğimiz iki çeşit ürün çıkardık. Popping Bubble Tea’nin mango & çarkıfelek aromalı yeşil çaylı içeriği ve çilek & limon aromalı yeşil çaylı içeriği bulunuyor.”

Ummansu, bu ürünleri tüketicinin doğrudan kullanımına uygun şekilde ambalajladıklarını sözlerine ekledi.

Haberin Devamı

Ciroyu katlayıp hızlı büyüyor

Cirolarının geçen yıl, 2022’ye göre yüzde 150 arttığını, bu yıl da geçen yıla göre yüzde 100 artış hedeflediklerini bildiren Nazlı Esen Ummansu, şöyle dedi:

“Bu hedefe ulaşmak adına yeni ürün lansmanlarımızı, mevcut pazarlarda derinleşmeyi ve yeni pazarlara açılmayı planlıyoruz. Sektörle ilgili ulusal ve uluslararası fuar ve etkinliklerde yer alarak ayrıca dijital dönüşüm yatırımlarımızla operasyonel verimliliğimizi artırmayı ve müşteri deneyimimizi iyileştirmeyi hedefliyoruz. Ciromuzun büyük çoğunluğunu The Boba Co. markamızın çatısı altında Popping Boba ürünlerimizle gerçekleştirdiğimiz HORECA satışları oluşturuyor.”