08.04.2013 - 15:19 | Son Güncellenme:
Toplantılar da ve genel hal tavırlarda rahat olmak çoğu zaman etkilir. Davranışlarınızın esnek olması çoğu ortamda sempatik karşılansada iş hayatında bu ters tepebilir.
Ofis ortamında konuşma sırasında ayağa kalkmak, ellerinizin ayaklarınızın hareketli olması sizin için kötü bir görünüş olacaktır.
Masada bulunan birşeylerle oynamak iletişim anında konuştuğunuz kişiyi önemsemediğiniz anlamına ve dikkate almadığınız anlamına gelir. Bu yüzden konuya ve kişiye odaklı kalmak önemlidir.
Sınırları olan davranışlara özen gösterin. İletişimde olduğunuz kişilerle fiziksel temas kurmayın. Bu karşınızdakini rahatsız edecek bir tavır olabilir.
Kariyerinize yön verecek iş fırsatları için tıklayın!
Örneğin size anlatılan bir konuyu dinlerken ellerinizi bağdaş kurup dinlemeyin. Bu tüm algılarınızın o an kapalı olduğunu ve onu dinlemediğinizi gösterir.
Gülümsemek son derece önemli pozitif bir görüntü sağlar. Anlatımlarınızda veya dinlemelerinizde çok sık olmasada tebessüm etmek karşınızdakini rahatlatacaktır.
Özellikle bire bir toplantılarda çok uzun süre iletişimde olduğunuz kişinin gözlerine bakmak rahatsız edici bir durum olabilir.