08.06.2021 - 15:56 | Son Güncellenme:
Tüketici Kanununun ve ilgili mevzuatın Ticaret Bakanlığına yüklediği şikayet hattı ve iletişim bilgileri hakkında bilinmesi gerekenler.
Tüketici Hakları Telefon Numarası Nedir?
Ticaret Bakanlığı bünyesinde oluşturulmuş olan "Alo 175 Tüketici Danışma Hattı" tüketici vatandaşların karşılaşmakta oldukları sorunlar ile alakalı olarak çözüm yollarının sunulduğu bir hizmet merkezidir. Halk arasında "Alo Tüketici Danışma Hattı" olarak bilinen bu hattın telefon numarası 175'dir.
Alo Tüketici Şikayet Hattı ve İletişim Bilgileri
Tüketicilerin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketicinin telefon açarak başvurabileceği şikayet hattı bir çağrı merkezi formatındadır. Ticaret Bakanlığı bünyesinde bir çağrı merkezi şeklinde hizmet veren "Tüketici Danışma Hattı" bulunmaktadır. Türkiye'nin her yerinde aranabilen bu hattın numarası "175"dir.