GündemTÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?

TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?

25.04.2019 - 14:45 | Son Güncellenme:

TÜBİTAK toplam 142 personel alımı yapacak. TÜBİTAK başvurusunda bulunmak isteyenler, TÜBİTAK başvuru şartlarını araştırıyor. Peki hangi branşlarda alım yapılacak? İşte TÜBİTAK tarafından yayımlanan başvuru kılavuzu...

TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır Şartlar nelerdir

TÜBİTAK Başkanlığının Resmi Gazete'de yayımlanan ilanına göre, BİLGEM BTE bünyesinde görev yapmak üzere,

Haberin Devamı

*129'u araştırmacı
*13'ü teknisyen
*142 Ar-Ge personeli alınacak.

Adaylarda aranan şartlar ise başvuracağı departmana göre değişiyor ama genel olarak aranan şartlar şu şekildedir:

Yükseköğretim Kurumlarının en az dört yıllık lisans eğitimi veren; Bilgisayar Mühendisliği,
Bilgisayar Bilimleri,
Bilişim Sistemleri Mühendisliği,
Elektrik Mühendisliği,
Elektrik-Elektronik Mühendisliği,
ElektronikMühendisliği, Elektronik
Haberleşme Mühendisliği
Telekomünikasyon Mühendisliği
Kontrol ve Otomasyon Mühendisliği veya Yazılım Mühendisliği

bölümlerinden birini bitirmiş olmak. Alanında en az iki yıl mesleki tecrübeye sahip olmak.

DETAYLAR İÇİN TIKLAYINIZ

BAŞVURU NASIL YAPILIR?

TÜBİTAK başvuruları"https://kariyer.sage.tubitak.gov.tr" internet adresi üzerinden alınıyor.

Haberin Devamı

BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ

BAŞVURULAR NE ZAMAN BİTECEK?

19 Nisan tarihinde başlayan başvurular, 10 Mayıs'a kadar devam edecek.