GündemPizza restoranlarında müşteri memnuniyeti yeni nesil uygulamalara emanet

Pizza restoranlarında müşteri memnuniyeti yeni nesil uygulamalara emanet

16.05.2016 - 14:49 | Son Güncellenme:

Odun ateşinde pişirilen İtalyan pizzasını tüketicisi ile buluşturan restoranlar zinciri Pizza House’un müşteri memnuniyeti, Pisano uygulamaları ile anında takip ve analiz edilebilecek.

Pizza restoranlarında müşteri memnuniyeti yeni nesil uygulamalara emanet

Pizza House’un restoranlarında ve paket servisi hizmetlerinde müşteri geri bildirimlerinin anlık olarak doğru yetkili tarafından görülmesi ve raporlanabilmesi için geliştirdiği özel uygulama ile Pisano, marka değerinin arttırılmasına ve müşteri deneyiminin daha keyifli hale gelmesine katkı sağlayacak.

Pisano Kurucu Ortağı Özkan Demir konuyla ilgili olarak: “Web tabanlı bir müşteri etkileşim platformu olan Pisano’yu Pizza House’un ihtiyaçları ve müşteri profili doğrultusunda özelleştirdik. Marka özelinde oluşturduğumuz müşteri temas noktaları ile dünya mutfağının en önemli oyuncularından biri olan İtalyan pizzasının, aynı lezzetle Türk pizza severlerle buluşmasına ve müşterileri memnuniyetini bu alanda yukarıda tutulmasına yardımcı oluyoruz. Uygulamamız ile birlikte misafirler, kolaylıkla şikayet, öneri ve görüşlerini o alandaki en yetkili kişiye ulaştırabilecek” dedi.

Pizza House Genel Müdürü Cem Koşmaz bu işbirliği ile ilgili olarak:
“Pisano ile birlikte oluşturduğumuz müşteri temas noktaları ile yaratılan değerin geri dönüşlerini almaya başladık. Bu temas noktalarını, işletmemizin servis kültürünü göz önünde bulundurarak, restoran içlerinde kiosklar ve masa kartları olarak tasarladık. Bu noktalarda bulunan QR kodları ve kısa linkleri kullanan müşterilerimiz, cep telefonları ile kolaylıkla yorumlarını doğru yetkilimize ulaştırıyor. Gelen yorumlara verdiğimiz anlık dönüşler ve sonunda aldığımız raporlama sayesinde işletmemizde bulunan her departmanda müşteri memnuniyetimizi bir adım öteye taşımayı başardık. Bu alandaki iş ortağımız Pisano ekibine teşekkür ediyorum” dedi.