‘Dengeli Beslen, Harekete Geç!..’ Kampanyası
Yapılan araştırmalar Türkiye’de erkeklerin yüzde 25’inin kadınların da yüzde 41’inin obez ya da aşırı kilolu olduğunu gösteriyor. Dünya’daki çocukların yüzde 20-25’inin obez olduğu ve bu çocukların yüzde 70’inin erişkinlikte de obez oldukları biliniyor.Obezite’nin dünyayı olduğu kadar Türkiye’yi de tehdit ettiği gerçeğinden yola çıkan Şenpiliç, 2015 yılında ‘Dengeli Beslen, Harekete Geç’ sloganıyla büyük bir sosyal sorumluluk projesi başlattı. Türkiye’nin en büyük beyaz et üreticisi Şenpiliç tarafından başlattılan ‘Dengeli Beslen Harekete Geç’ Kampanyası, beslenme konusunda ailelerde kilit rol üstlenen kadınların dengeli beslenme ve egzersizin önemi konusunda bilinçlendirilmesini hedefliyor.