V12 motorun tüm spor potansiyelinden yararlanmak için tasarlanan ve üretilen yeni Sportshift™ III hidrolik sistemli otomatik-düz şanzıman, yarış otomobillerine benzer tarzda vites değiştirme olanağı sağlayarak optimum performans ve verim sunuyor. Üstelik bu şanzıman, üretimine son verilen altı vitesli düz şanzımandan önemli oranda daha hafif, ağırlıktan 25 kg tasarruf sağlıyor.Bu yarışlarda geliştirilen, sporlarda kanıtlanan ve Aston Martin’in zaferlerle dolu Vantage GT4, GT3 ve GTE yarış otomobillerinde standart olarak uygulanan teknoloji, tork kuvvetinin sadece birkaç milisaniye kesilmesini ve vitesin hassas ve hızlı şekilde değiştirilmesini sağlayarak sürücüye büyük denetim olanağı veriyor.Vantage serisinde bir başka ilk olan üç kademeli ve seçmeli damping sistemi, aracın dinamik karakterini sürücünün hassa şekilde seçmesini sağlıyor: “Normal”, “Spor” ve “Yarış” kademeleri, sürücünün isteklerini daha iyi karşılayan geniş bir dinamik performans aralığı sunuyor. Bu sistem, sunulan hidrolik direksiyon düzeyini de ayarlıyor.Bu geniş kapsamlı ve seçmeli damping sistemi kapsamındaki “Spor” konumu, gösterge panosundaki bir düğmeyle çalıştırılıyor, gaz pedalına verilen tepkiyi, vites hızını ve zamanlamasını ve egzoz çıkışını değiştirerek aracın karakterini sürücünün isteklerine göre ayarlıyor.One-77 Hypercar’ın egzoz sisteminden uyarlanan tamamen yeni egzoz sistemi, üretimine son verilen modelin egzoz sistemine kıyasla daha hafif, daha küçük ve hatta daha yüksek sesli.Bir başka yenilik, ZF Servotronic hidrolik direksiyon. Daha hızlı 15:1 oranıyla seçmeli damping düğmesine bağlı ve Seçmeli Damping Sisteminin ürettiği “Spor” ve “Normal” ayarlarına en iyi eşlemeyi oluşturmak için tasarlanmış iki konumlu hidrolik sistem sunuyor.