21.08.2008 - 00:02 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’nin ‘outlet’ konseptli en büyük alışveriş merkezi olma özelliğini taşıyan Via/Port, dünyaca ünlü markaları, uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturmayı amaçlıyor.
Bayraktar Kardeşler İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Coşkun Bayraktar, “Türkiye’nin ‘outlet’i olma” hedefiyle kurdukları Via/Port’la ilgili şu bilgileri verdi:
“Via/Port’u 110 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirdik. Şu anda yaklaşık olarak 3 bin kişiye istihdam sağlıyoruz. Ayda 600 bin ziyaretçiyi ağırlamayı hedefliyoruz. Bu rakamların sektör için önemli rakamlar olduğunu düşünüyorum. İnşallah ilerleyen zamanla birlikte çok daha iyi noktalara yükseleceğiz.”
Türkiye’nin yanı sıra Ortadoğu ve Balkan ülkelerinden gelecek tüketicilerin de ilgi göstermesi beklenen Via/Port, Anadolu, Osmanlı ve Akdeniz mimarisinden esinlenerek tasarlandı. Via/Port’ta alışveriş alanları ve yiyecek bölümünün yanı sıra go card pisti, atv parkuru, pony club, turistik bedesten, yapay gölet ve 2 bin 500 araçlık otopark bulunuyor.