EkonomiUydudan küçük ev aletleri pazarına

Uydudan küçük ev aletleri pazarına

21.03.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Küçük ev aletleri pazarına giren Next&NextStar’ın Yönetim Kurulu Başkanı Erol Yüksel, “Ciromuzun yüzde 20’sinin bu alandan gelmesini hedefliyoruz.?İhracat ağırlıklı çalışacağız” diye konuştu

Uydudan küçük ev aletleri pazarına

Türkiye’de küçük ev aletleri pazarı günden güne büyüyor. Birçok firmanın markalaşmaya gittiği bu sektörün önümüzdeki dönemde daha gelişeceği öngörülüyor.
Adını Kurtlar Vadisi dizisine sponsorluğuyla duyuran, dijital uydu sistemlerinin ön gelen markalarından Next&Nextstar da son dönemde küçük ev aletleri pazarına giren markalardan. Kısa bir süre önce bu alana yatırım yapmaya karar verdiklerini söyleyen Next&NextStar Yönetim Kurulu Başkanı Erol Yüksel, “Ciromuzun yaklaşık yüzde 20’sinin bu alandan gelmesini hedefliyoruz” dedi.
Küçük ev aletleri pazarında ilk olarak mutfak ürünlerini hedeflediklerini belirten Yüksel, bu sektörde ihracat ağırlıklı çalışmayı planladıklarını anlattı.

Bayilerde satılacak
Next Home markasıyla pazara giren şirketin yemek hazırlama gruplarına öncelik verdiğini ifade eden Yüksel, şu bilgileri verdi: “Bu grupta kettle, blender ve setleri, mikser, doğrayıcı, kahve makinesi, tost makinesi, filtre kahve makinesi, ekmek kızartma makinesi ve saç kurutma makinesi yer alıyor. Küçük ev aletlerini bayilerimizde satışa sunduk.”
Küçük ev aletleri pazarının kendini yenileyen ve dinamik olarak büyüyen bir pazar olduğunu dile getiren Yüksel, Next&NextStar ailesi olarak ürün yelpazelerini teknolojik gelişmeler doğrultusunda genişletmeye devam edeceklerini söyledi.

Haberin Devamı

Uydu pazarına
1990’da girdi

Erol Yüksel, “1990 yılında uydu sistemleri sektöründe faaliyetlerimize başladık. Bugün yüzde 20’lik pazar payına ulaştık. Uzman mühendislerden oluşan Ar-Ge ekibimizle portföyümüzü sürekli genişletiyoruz. Böylece her kitleye hitap eden bir ürün yelpazesine ulaştık” dedi. Yüksel, başında olduğu grubun bugün kendi markalarıyla uydu sistemleri, navigasyon, tablet, televizyon, güvenlik sistemleri, küçük ev aletleri ve merkezi dağıtım sistemleri alanında faaliyet gösterdiğini vurguladı.

‘250 bin adet tablet satışı hedefliyoruz’

Bu yıl 250 bin adet tablet satışı hedeflediklerini söyleyen Erol Yüksel, “2014 yılında tablet pazarında yüzde 200 büyüme hedefimiz var” dedi.
Grup olarak 50’nin üzerinde ülkeye ihracat yaptıklarını kaydeden Yüksel, “48 ülkede marka tescilimiz var. İhracatın ciromuz içindeki payı şu anda yüzde 20. Amacımız bu payı yüzde 50’ye çıkarmak” diye konuştu. Yüksel 225 olan çalışan sayılarını da 500’e çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.

Haberin Devamı

KOZMETİK BAKIM

Güneşe karşı koruma

Physicians Formula’nın yeni CC kremi renk düzeltici pigmentler ile geliştirildi. Marka yetkilileri “Ürün SPF 30 içeriğiyle cildi UVA/UVB ışınlarına karşı koruyor” diyor.

Farklı renkler

1967’de kurulan ve 60’ı aşkın ülkede doğrudan satış yapan güzellik şirketi Oriflame, Pure Colour Tırnak Cilası serisi ile geniş renk seçenekleri sunuyor.

Gardenya etkisi

Fransız dermokozmetik markası Lierac, Gommage Sensoriel adlı argan yağı içeren peelingini sundu. Bitkisel yağlardan oluşan Sensory peelingin içeriğinde gardenya, kamelya ve yasemin bulunuyor.

Nem ihtiyacı

Fransız anti-aging markası Caudalie, Vinosource Anında Etkili Nem Serumu’nu sundu. Formülünde asma ve üzüm bileşenleri bulunduran Vinosource, cildin nem ihtiyacını karşılamak için üretildi.

İki yeni üye

Makeup For Ever’ın,pfesyonel make-up artistlerin talepleri doğrultusunda tasarlanan HD serisine iki yeni üye katıldı. HD Pressed Powder ve HD Cream Blush elmacık kemiklerini hedef alıyor.