29.01.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Eroğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eroğlu, Mexx’i satın almanın, Türkiye’yi dünya moda liginde temsil etmek ve uluslararası moda perakendeciliği alanında Eroğlu’nun iddiasını artırmak için çok önemli bir adım olduğunu söyledi.
1 milyar TL ciro hedefi
56 ülkede 500 mağaza, 5 bin satış noktası, 6 bin çalışanı ve 1.2 milyar euro’luk ciro kapasitesiyle Mexx’in büyük bir potansiyel barındırdığını kaydeden Eroğlu, “Colin’s ve Loft’la 38 ülkede yakaladığımız başarıyı Mexx’le daha da öteye taşıyacağız. Mexx gibi bir moda devini markamız yapmak hem ülkemiz hem holdingimiz adına gurur verici bir gelişmedir” dedi.
Eroğlu, Türkiye’de 5 yıl içinde 100 mağaza açmayı ve 1 milyar TL ciro yapmayı hedeflediklerini de dile getirerek, şunları söyledi: “Mexx Loft ve Colin’s markalarıyla faaliyet gösterdiğimiz Türk moda pazarındaki varlığını derinleştirecek. Özellikle Mexx’in kadın ve çocuk koleksiyonunun Türk tüketicisinden büyük ilgi göreceğine inanıyoruz.
‘Marka değerine güç katacağız’
Nurettin Eroğlu, Mexx’in hedef kitlesiyle çok değerli bağ kurmuş ve önemli başarılara imza atmış büyük bir marka olduğunu aktararak, “Mexx’in bugüne kadar oluşturduğu birikimi korumak ve markanın özüne sadık kalarak büyümesini ve gelişmesini sağlamak en büyük hedefimiz. Mexx’in uluslararası moda sektöründeki varlığına güç katacak deneyime ve birikime sahip bir grubuz. Bunun Mexx adına büyük bir fırsat olduğuna inanıyoruz” dedi.