15.11.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:
EVRİN GÜVENDİK / Ankara - Türkseven, TGA’nın 2022-2023 yıllarına ait Sayıştay raporlarının görüşüldüğü meclis komisyonunda, uluslararası TV kanallarındaki reklam ve tanıtımlar hakkında “33 ülkede, hedef kitlenin yüzde 65’inin, reklam filmlerimizi en az 3 kere görmesini sağlayacağımız seviyede yatırım yapıyoruz” dedi. Dijital iletişim mecralarını da yoğun kullandıklarını söyleyen Türkseven, 2022’de 19 milyar, 2023’te de 16 milyar kişiye erişim sağladıklarını ifade etti. Türkseven, “YouTube’da 3,6 milyon, TikTok’da 4 milyon takipçiyle bu alanda, dünyada ülke hesabı yöneten ülkeler arasında 1’inci sıradayız. Instagram’da da 3,6 milyon takipçiyle 2’nci sıradayız. “GoTürkiye” web platformumuz 2023’te 197 milyon ziyaretçi çekti” bilgisini verdi.
‘Gezsen’le 250 milyon erişim hedefleniyor
Türkseven, tüm illerin tanıtım filmlerinin tamamlanmak üzere olduğunu, her il için İngilizce “go” Türkçe “gezsen” ön adlarıyla sosyal medya hesapları oluşturulduğunu, bu hesaplar üzerinden de 250 milyon kişiye erişim sağlanacağını bildirdi.