15.12.2020 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Olgar Genel Müdürü Barış Andırınlı, SPX’in kış hazırlıkları için şunları söyledi:
“Kovid-19 salgınının günlük hayatımızı baştan sona değiştirdiği dönemde tüketiciler tüm olumsuzluklara karşın alışveriş yapmaktan vazgeçmediler. Kısıtlamaların en yüksek seviyede uygulandığı mart - nisan - mayıs aylarında, SPX’in online satışları bir önceki yıla göre 4.5 kat artış gösterdi. Pandemi döneminde kış otellerinde yüzde 70 doluluk haberleri kış sporları açısından çok önemli. Biz Olgar olarak Türkiye’nin kış turizmine ve ekonomisine güveniyor ve sürekli büyümeye devam ediyoruz.”
Bu kış, pandemi koşullarına ve belirsizliklere rağmen oldukça fazla çeşitte ve adette ürünü, tüketicilere sunduklarını belirten Andırınlı şöyle devam etti:
“Burton, Rossignol, Salomon ve Quiksilver gibi mevcut markalarımıza sürekli yeni markalar ekliyoruz. Kış sporlarında doğru ve kaliteli ürün kullanımının önemini anlatmayı misyon edinmiş bir firma olarak, çok sıkı çalışıyoruz.”