05.12.2021 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - Enocta CEO’su Ahmet Hançer, Enocta Dijital Eğitim Kataloğu’nda bulunan 5 binden fazla içeriğin yıllık abonelik modeli ile kurumlarda çalışan kullanıcıların sınırsız erişimine açıldığını, aynı zamanda yapay zeka uygulaması ile güçlendirilmiş bir öğrenme deneyimine geçildiğini söyledi. Hançer, bu yolla bir yandan sınırsız eğitim dünyasına geçilirken, diğer yandan kullanıcı analizi yaparak kişiye özel içerikler sunan bir sistemin oluşturulduğunu vurgulayarak, “Bu sistem yardımıyla kullanıcıların bireysel öğrenme modelinde Enocta kataloğunu çok daha etkin bir şekilde yararlanması sağlanıyor” dedi.
150 yeni içerik
Eğitim içerikleriyle, hizmet verdikleri şirketlerdeki çalışanların yetenek açığını kapatmayı ve onların günün gereklerine uygun donanıma sahip olmasını amaçladıklarını belirten Hançer, Enocta’nın kullanıcılara sunduğu dijital öğrenme olanaklarını şöyle sıraladı:
“İnternet bağlantısının olduğu her yerden, istenildiği zaman, herhangi bir dijital cihaz aracılığıyla eğitim alınabiliyor, 5 binden fazla içeriğe ulaşılabiliyor. Video, oyun, sanal gerçeklik, tekrar etme olanağı, takip, ölçme gibi özelliklerle desteklenen, yapay zeka yardımıyla kişiye özel içerik önerileri sunan, katılımcıların birbiriyle etkileşime girebildiği keyifli bir öğrenme ortamı oluşturuluyor. Enocta kullanıcıları farklı konularda uzmanların katılımı ile gerçekleşen webinarları izleyebiliyor ve her yıl, Enocta tarafından güncel konularda oluşturulan 150 yeni içeriğe ulaşabiliyor.”
Ömür boyu öğrenmenin zorunluluk haline geldiğini belirten Hançer, Enocta’nın kurumlar aracılığı ile daha fazla bireye ulaşmayı amaçladığını söyledi. Hançer, “Enocta olarak iş ortaklarımınız ve çalışanlarımızın sayısını artırarak, kesintisiz inovasyon sürecimizin bir parçası olan yeni teknoloji uygulamalarımızı ve dijital içeriklerimizi de devreye alacağız” dedi.