21.02.2024 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
“Yaptığımız test siparişleri ile sistemimizin sorunsuz çalıştığına emin olduk. Parkurda Pazaryeri’nde şu anda 15 adet satış yapan mağaza ve 15 adet ana kategorimiz var. 2024 yılı içerisinde Parkurda Pazaryeri’nde 3 milyon TL’lik bir hacim yaratmayı planlamaktayız. Parkurda Pazaryeri olarak ana kategorilerimizi ilk günden tam olarak belirledik. Mağaza sayımızı 100’ün üzerine çıkarmayı, müşterileri sayımızı ise 10 binin üzerine taşımayı hedefliyoruz.”
Kolay kullanım
Parkurda Pazaryeri’nin işletmeler arasında açık net bir köprü olduğunu belirten Aydoğdu, şöyle devam etti: “Platformumuz sayesinde ülkemizin en kırsal bölgesinden en gelişmiş noktasına kadar tüm firmaların parça tedarikini rahatça yapmasını, satış yapacak firmaların da müşterileriyle olan uzaklığını bir problem olmaktan çıkarıyoruz. Firmalar müşteri ağını genişletirken vade sonunda ödemelerini almaları garanti olduğundan satış yapmaları daha kolay ve risksiz bir hale geliyor. Ayrıca satış yapan mağazaların kendilerine ait bir panelleri olduğundan, stok, fiyat ve siparişleri herhangi bir teknik bilgi olmadan dahi kolayca yönetebiliyor.”
Türkiye’deki tedarikçilerin kendi online mağazalarını açarak ürünlerinin satışını gerçekleştirdiği platformda elektrik & elektronik, mekanik, endüstriyel otomasyon, rulman, test & ölçüm aletleri, hırdavat & el aletleri, hidrolik & pnomatik, makine aksesuarları, takım tutucular, kesici takımlar, sarf malzemeleri, madeni yağlar & sıvılar, makineler & cihazlar, soğutma ve havalandırma ile eğitim olmak üzere toplam 15 ana kategori yer alıyor.