EkonomiSamsung'a 3 ödül

Samsung'a 3 ödül

09.12.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Samsung Türkiye Müşteri Hizmetleri, satış sonrası servis hizmetleriyle, 'International Customer Experience Awards 2021' yarışmasında en iyi müşteri hizmetleri ve müşteri deneyimi dönüşümü kategorilerinde altın, çağrı merkezi kategorisinde de gümüş ödüle layık görüldü.

Samsunga 3 ödül

Samsung servis merkezlerine gelen müşterilerin cihazlarıyla ilgili taleplerinin yüzde 25'i 10 dakika içinde çözülüyor. Onarım gerektiren durumlarda müşterilerin taleplerinin ortalama yüzde 90'ı 1 saat içinde çözülebiliyor. Cihazın onarımı eğer 1 saati aşarsa kesintisiz iletişim stratejisi gereği müşterilere yedek telefon sunuluyor. Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül, "Amacımız hizmet verdiğimiz tüm kanallarda müşteri memnuniyeti" dedi.