05.07.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Üretimlerinin yüzde 95’inin Türkiye’de olduğunu belirten Atik, pandemi dönemde “yeni kaslar” edindiklerini ve bu dönemde şirketin “mutfağını” yenilediklerini söyledi. Pandemi süresince yurt içi ve yurt dışında toplamda 18 mağaza açılışı yaptıklarını ve 16 mağazayı da yenilediklerini dile getiren Atik şunları kaydetti:
“14 ülkede, 130 konsept mağaza ve 4000’in üzerinde satış noktamız bulunuyor. Türkiye’de 92 mağazamız var, yurtdışında ise 38 mağazayla Türk modasını dünyayla buluşturuyoruz. Özbekistan’da 13, Rusya’da 4 ve Irak’ta bulunan 3 mağazamızın yanı sıra Libya, Suudi Arabistan, KKTC ve Umman’da 2 mağaza ve Azerbaycan, Güney Afrika, Gürcistan, İsviçre, Kırgızistan, Kosova ve Türkmenistan’da da 1’er mağazamız var.”
Pandemiyle birlikte baskın hale gelen çalışma stilinin kendi ürettikleri smart casual giyim tarzıyla örtüştüğünü dile getiren Atik yeni dönemde ticarette sahada daha aktif şekilde bulunmak gerekeceğini, kısa dönemde üretip kısa dönemde tüketmenin öne çıkacağını da kaydetti.