21.09.2022 - 15:19 | Son Güncellenme:
Global çapta yürütülen proje kapsamında başta kadınlar olmak üzere dünya çapında 1 milyon çiftçiyi desteklemeyi hedefleyen şirket, bugüne kadar 40'tan fazla programıyla 433 binden fazla çiftçi, kadın ve işçiye ulaştı.
Şirketin yerli üreticileri destekleme amaçlı yaptığı projede ilk hasat ürünlerini topladı. Isparta, Sivas ve Eskişehir’de Yulaf üretimine olumlu anlamda katkı sunan şirket proje kapsamında çiftçilere ziraat mühendisi danışmanlığından, gübre ve bitki koruma ürünlerine kadar pek çok alanda destek oldu.
Isparta’daki yulaf hasadı etkinliğine katılan şirketin Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, global çapta yürüttükleri ‘Better Days’ projesi kapsamında gıda desteği, enerji kaynaklarının verimli kullanılması gibi birçok sosyal sorumluluk projesinin yanı sıra yerel çiftçileri de desteklediklerini söyledi. Yazıcı şöyle konuştu, “Tarladan sofraya kadar tüm değer zincirinde, güvenilir gıda markalarımız aracılığıyla herkes için daha iyi günler yaratmaya odaklanıyoruz. Verimlilik ve ekilebilir araziler bizim için büyük önem taşıyor. Projemiz kapsamında özellikle küçük ölçekli tarımda önemli rol oynayan kadın çiftçilere verdiğimiz destekle sürdürülebilir tarıma odaklanıyor ve bu kapsamda küresel çaptaki çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu bakış açısıyla dünya çapında 1 milyon çiftçiye ulaşmak istiyoruz. Emeklerimizin meyvelerini Türkiye'de de görmek bizim için büyük mutluluk. Bu vesileyle lezzetli ürünlerimizde kullanacağımız yulafları, bin bir emekle yetiştirip üreten çiftçilerimize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.”