EkonomiNetwork’e kardeş geliyor

Network’e kardeş geliyor

19.02.2011 - 00:28 | Son Güncellenme:

Network, Fabrika ve QUE’nin ardından C segmentinde, gençliğe hitap eden yeni bir marka çıkarmaya hazırlanan Boyner, birkaç ay içinde bu marka için altı mağaza açmayı hedefliyor

Network’e kardeş geliyor

Boyner Grubu şu günlerde yeni bir marka yaratmak için yoğun mesai harcıyor. 1999’da Network, 2000’de Fabrika, 2007’de yarattığı QUE markalarından sonra Boyner bu kez de C segmentine özel genç ve dinamik bir mağazayla perakende sektörüne girecek.
Boyner Grubu şirketlerinden ve bünyesinde Network, Fabrika, Que, Arzu Kaprol, Beymen Business ve Altınyıldız Classics markalarını barındıran Ay Marka’nın Genel Müdürü Eren Çamurdan, 15 Mart-15 Nisan tarihleri arasında bu yeni marka için 6 mağaza açılışı yapmaya hazırlandıklarını söyledi. Network’ün yeni koleksiyon ve parfümünün tanıtıldığı gecede konuşan Çamurdan, 9 aydır bu markanın üzerinde çalıştıklarını belirterek, şunları anlattı: “Yeni markamız diğerlerinden farklı olarak genç ve dinamik olacak. Marka tam anlamıyla C segmentine hakim olacak. Bugüne kadar olan markalardan sadece Fabrika C’yi biraz teğet geçiyordu” dedi.

Boyner tarzı e-ticaret
Öte yandan Boyner, morhipo.com ve Shopuspokus.com siteleriyle siteleriyle e-ticaret alanında boy göstermeye hazırlanıyor. Elektronik ticaret için oluşturulan şirketin genel müdürlüğüne getirilen Kaan Dönmez “Bu yeni internet siteleri tam da Cem Boyner tarzında olacak. Mart ayı gibi faliyete başlayacağız. Kendimizi tam olarak indirim sitesi olarak konumlamıyoruz. Daha geniş bir konsept olacak. Geniş bir içerik olacak. Boyner’in içine giremeyen mağazalar ve markalar sitede yer alacak. 5 yılda milyar dolarlık ciroları göreceğiz. Hedefimiz internette ilk 3’e girmek” dedi.

Haberin Devamı

Yeni seri, parfüm kokulu ve 3D’li defileyle tanıtıldı
- Network’un yeni sezon koleksiyonu önceki gece Binbirdirek Sarnıcı’nda tanıtıldı.
- Markanın iki sezon için yüzü dünyaca ünlü İngiliz oyuncu Sienna Miller oldu. Miller ile birlikte daha önce Prada, Hermes, Ferre ve Kenzo gibi markaların da yüzü olan Patrick Petitjean’ın, 3D defilesi gösterildi.
- 4 modelin, 20 kombin sergilediği gösterinin koreografisini Uğurkan Erez hazırladı.
- Milano’dan özel olarak sadece bu gece için davet edilen, dünyaca ünlü moda markalarının tercih ettiği DJ ve müzik gurusu DJ Dorian müzikleriyle geceye renk kattı.
- Bu yıl ilk kez mağazalarda satışa sunulacak olan Network’un zamansız vurgusunu öne çıkardığı Timeless adlı kadın ve erkek parfümü de mekana yayılan parfüm kokusuyla tanıtıldı.

Haberin Devamı

Bu yıl 46 yeni mağaza açılıyor
Ay Marka grubu içindeki markaların iyi bir yıl (2010) geçirdiği bilgisini veren Eren Çamurdan, yüzde 46 büyüdüklerini ve bu yıl 46 mağaza açacaklarını anlattı.
Network ve Que’nin iyi birer performans yakalaklarını anlatan Çamurdan, “Que şaka gibi büyüdü. Büyümesini kontrol altına alamıyoruz. Bu yıl yurtdışında 8 Que mağazası açacağız. Que’nin ilginç bir müşterisi var. Alışveriş yaptığını gizleyen hatta giydiklerini herkeste görmek istemeyen bir müşteri topluluğu. O yüzden bu markayı çok özel lokasyonlarda açabiliyoruz” dedi.