05.05.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Yılsonuna kadar Türkiye çapında 1050, yurtdışında ise 10 ülkede 35 şubeye ulaşmak istediklerini belirten Komagene Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Tekdemir, “Hedefimiz Komagene’yi bir dünya markası haline getirmek” dedi.
Komagene’nin 2005 yılından beri 11 yıldır faaliyetini sürdürdüğünü anımsatan Tekdemir, “Etsiz çiğ köfte, lezzetli, sağlıklı, doyurucu, uygun fiyatlı, çabuk hazırlanması sebebiyle fastfood ürünlerine ciddi rakip oldu ve hızla sevildi. Hızlı bir büyüme modeli tercih ettik. 2016 yılı sonuna kadar 10 bin TL + KDV olan franchise bedelini almama kararı aldık. Açılışta franchise işletmelerimize 100 kg çiğ köfte de hediye ediyoruz. Sadece kurulum ve işletme giderlerini karşılayarak Komagene franchise işletmesi olabilme imkanı sunuyoruz. Yeni iş modelimizle Türkiye’nin en fazla talep alan franchise ağına sahibiz” diye konuştu.