Ekonomiİnovasyon liderleri sırlarını paylaştı

İnovasyon liderleri sırlarını paylaştı

27.04.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:

Marketing Meetup 2019 etkinliğinde inovasyonun liderleri sırlarını paylaştı. Etkinlikte, dünyanın en iyi öğretmeni, Burning Man festivalinin direktörü, GPS’li ayakkabının mucidi buluş hikayelerini anlattı.

İnovasyon liderleri sırlarını paylaştı

Teknoloji, pazarlama, IT ve dijital dünyayı bir araya getiren Marketing Meetup 2019 İstanbul’da düzenlendi. Milliyet gazetesinin de medya sponsorluğunu gerçekleştirdiği etkinlik, alanında dünyaca ünlü konuşmacıları katılımcılarla buluşturdu.

Haberin Devamı

Pazarlama dünyasını bu yıl ‘happiness’ temasıyla bir araya getiren etkinlik için 6 aylık yoğun bir hazırlık süreci geçirdiklerinin altını çizen Marketing Meetup CEO’su Necip Murat, “Pazarlamada ses getiren, dünyaca ünlü konuşmacıları bir araya getirdik. Her biri birinden bağımsız konularda fark yaratmış ve ilham veren isimlerdi. Her bir konuşmacımızın içeriği dinleyicileri gülümsetip, düşündürmesinin yanı sıra tüketicilere daha iyi bir deneyim yaşatırken onları mutlu edebilmenin mümkün olduğunu hatırlattı” dedi.

Dünyanın en iyi öğretmeni ödülünü kazanan Andria Zafirakou, eğitimde sanatın gücünü kullanarak yaratıcılığın nasıl gelişebileceğini anlattı. Zafirakou, sanatın öğrencilerin eğitimi için önemine değindi. Zafirakou, “Ülkenizin geleceğini merak ediyorsanız gidin ve yerel bölgelerdeki okullarınızın durumuna bakın” ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

En iyilere ödül

İlk defa geçen yıl Marketing Meetup’ın içine entegre edilen MarTech Awards ödül töreninde pazarlamada teknolojiyi en iyi kullanan şirketler ödüllendirildi. Jüri başkanlığını UiPath Türkiye Genel Müdürü Tansu Yeğen’in üstlendiği ödül organizasyonunda sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri 5 ana kategoride 26 şirketi ödüllendirdi.

İnovasyon liderleri sırlarını paylaştı

Burning Man festivali?

Burning Man festivalinin dünya çapında büyümesine yön veren iletişim direktörü Megan Miller, etkinliğin daha fazla ses getirmesinin arkasındaki nedenleri anlattı. Miller, “Geçen yıl dünyada 80 resmi Burning Man etkinliği düzenlendi. Ek olarak küçük buluşmalar düzenledik. Bunlardan biri Türkiye’deydi. Burning Man pazarlama odaklı bir etkinlik değil. Sanattan doğan bir topluluk” dedi. Ancak etkinliği ilham aldığı marka ve yöneticiler olduğunu dile getiren Miller, “Bunlardan biri Google. 1998 yılında Burning Man’in ilk logosuna Doodle olarak ana sayfasında yer verdi. Google’ın kurucularından Eric Schmidt Burning Man’in en eski katılımcılarından Tesla’nın kurucusu Elon Musk, en az 20 yıldır Burning Man’e gelir. 2007 yılındaki etkinliğe Tesla’nın ilk versiyonlarından biriyle katıldı” diye konuştu.

Haberin Devamı

Etkinlikte ilginç hediyelere imza atan Pazarlama Gurusu Shed Simove, dünyanın en popüler filmlerinin pazarlamalarını yürüten Hollywood Pazarlama Stratejisti Peter Adee, dünyanın GPS’li ilk ayakkabısı gibi sıra dışı nesnelerin mucidi olan Dominic Wilcox yer aldı.