07.01.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
Pandeminin ilk dönemlerinde market alışverişlerinde un ve mayaya talep yoğun olurken, 2021 yılında aşılama çalışmalarının yaygınlaşması ve hibrit çalışmanın iş hayatına yerleşmesiyle en çok tercih edilen ürünler kahve, gazlı içecek ve atıştırmalıklar oldu, talep yüzde 18 arttı. Trendbox verilerine göre; sepette en çok litre bazlı büyük ürünlere yönelim olurken, sepetlerin yüzde 47’sinde ekmek gözlemlendi. 2020 yılında pandemiden kaynaklanan kısıtlamalar nedeniyle alışveriş en çok 10.00-16.00 saatleri arasında yapılırken, 2021’de normalleşmenin etkisiyle en çok alışveriş 19.00-21.00 saatleri arasında gerçekleşti.
Trendbox’ın kullanımını Türkiye’de yaygınlaştırmak için çalışmalarına hız kesmeden devam ettiklerini ifade eden Trendbox Genel Müdürü Ozan Tezer, “Trendbox ile 2022 yılında Türkiye’nin 20 ilinde olmayı hedefliyoruz” dedi.