EkonomiHepsiburada’dan yurtdışı hedefi

Hepsiburada’dan yurtdışı hedefi

16.04.2021 - 07:01 | Son Güncellenme:

Hepsiburada için Deloitte tarafından hazırlanan ‘Pandemi Döneminde Türkiye’de E-ticaret Ekosistemi ve Hepsiburada Etki Analizi’ araştırması, bir yılda platforma dahil her üç işletmeden birinin e-ticaretle Hepsiburada sayesinde ilk kez tanıştığını ortaya çıkardı. Araştırmaya göre, pandemi döneminde işletme sayısının ikiye katlandığı Hepsiburada platformunda 10 işletmeden yedisinin satışları yüzde 40 arttı.

Hepsiburada’dan yurtdışı hedefi

Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, Hindistan’ın batısıyla Almanya’nın doğusu arasında kalan geniş coğrafyanın en büyük teknoloji şirketi olmayı hedeflediklerini belirterek, “İstanbul’dan 4 saat uçak mesafesinde yer alan 1 milyar müşteriye hitap eden dev bir ekosistem olmak için çalışıyoruz. Hedefimiz, bu topraklardan bir teknoloji gücü ve uluslararası bir başarı hikâyesi çıkararak ülkemizi gururlandırmak” dedi.