11.01.2015 - 15:00 | Son Güncellenme:
İstanbul Üniversitesi Ekonometri bölümü mezuniyeti sonrası, aynı üniversitede Ekonometri yüksek lisans programını tamamlayan Başak Kurt, çalışma hayatına Tanıtım Uzmanı olarak başladı ve yaklaşık 16 yıl boyunca Novartis’te farklı pozisyonlarda çalışmaya devam etti. Sırasıyla Ürün Müdürü, Bölge Müdürü, Ulusal Satış Müdürü, İş Birimi Müdürü, İş Birimi Direktörü ve Satış Direktörü pozisyonlarında sürdürdüğü görevlerinin ardından, Nisan 2012’de Yenilikçi ve Uzmanlık Markaları Direktörü olarak GSK Türkiye’ye katıldı.
Yenilikçi ve Uzmanlık Markaları departmanının kurulmasına liderlik eden Başak Kurt, Solunum, Onkoloji, Üroloji ve Kritik Hastalıklar alanlarında birçok projeye liderlik etti ve hem Türkiye içinde hem de uluslararası platformlarda birçok ödüller aldı