EkonomiGittigidiyor’da hedef ‘Almanya’

Gittigidiyor’da hedef ‘Almanya’

19.01.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

2017’yi yüzde 56’lık büyüme oranıyla kapatan e-ticaret platformu Gittigidiyor, 2018’de uluslararası platforma açılacak. eBay’in Türkiye yatırımı GittiGidiyor’un Genel Müdürü Öğet Kantarcı, “2018 yılında Türkiye sınırlarını aşacağız. Türk ürünlerini dünyayla buluşturacağız” dedi.

Gittigidiyor’da  hedef ‘Almanya’

Kantarcı, Almanya’dan başlayarak e-ticaret kanalıyla Türk ürünlerini dünyayla buluşturmayı arzuladıklarını ifade ederek, Gittigidiyor.com’un yaklaşık 20 milyon kayıtlı üyesi olduğunu ve ayda 70 milyon kişinin platformu ziyaret ettiğini aktardı. Kantarcı, “2018’de yine sektörün iki katı büyüme hedefliyoruz. e-ticaretin büyümesini sürdürmek için kullanıcı deneyimini iyileştirmek birinci öncelik olmalı” dedi.

"Amazon’dan korkmayız"

Dünyanın en büyük alışveriş platformu olan Amazon’un, Türkiye’den gelen yüz binlerce sipariş sonrasında 2018’de Türkçe hizmet ve binlerce üründe ücretsiz kargo imkânı sunmaya başlayacak olmasının Gittigidiyor için bir tehlike olup olmadığı sorusuna da cevap veren Kantarcı, “Bizi memnun eder. Sektör böyle büyük firmalarla büyüyecektir. Gittigidiyor platformu dünyadaki tüm yenilikleri takip ederek müşterisine hizmet vermektedir. Bu nedenle Amazon’dan korkumuz yok” dedi.
Gittigidiyor’un tüketici davranışları ile ilgili verilere göre 2017’de en çok alışveriş yapılan gün pazartesi, mevsim sonbahar... Alışveriş sıklığını en çok artıran il yüzde 90 ile Şırnak. Yılın en çok satan ürünü ise stres çarkı olurken, en çok aranan ürünler iPhone 6, NikeAirMax, erkek kol saati...