17.03.2025 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Bankadan yapılan açıklamaya göre, Türkiye İş Bankası, uzaktan kimlik tespiti yönetmeliği kapsamında hayata geçirdiği “Müşteri Olmak İstiyorum” deneyimini girişimler için özelleştirerek, farklı şehirlerde yerleşik teknoloji girişimlerine, “İşCep Start-up Müşteri Olmak İstiyorum” hizmetiyle dijitalden müşteri olma olanağı sunuyor.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle, hızlandırma programlarının, fonları ve işbirlikleriyle girişimcilik ekosisteminin genişlemesini ve derinleşmesini desteklediğini belirterek, İstanbul, İzmir ve Ankara’daki girişimcilik şubelerine, girişimcilere ve ekosistem paydaşlarına geniş değer önerisi sunduklarını kaydetti. Şubeleri aracılığıyla girişimcilik ekosisteminin yüzde 35’ini kapsayan müşteri portföyüne sahip olduklarını kaydeden Lüle, “İşCep Start-up Müşteri Olmak İstiyorum ile teknoloji girişimlerine özel ürün ve hizmetlerle donatılmış şube modelini ülke geneline yaygınlaştırıyoruz. Bu hizmetle ülkemizdeki tüm teknokentlere ulaşmayı amaçlıyoruz” dedi.