15.04.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Avder şu bilgileri verdi:
“Kişisel temizlik ve evde kalma ihtiyacının artması, tüketicilerin iklimlendirme sektörü ürünlerine ilgisini de artırdı. Vaillant Group Türkiye, başta DemirDöküm olmak üzere, tüm markalarıyla sektörde pozitif olarak ayrıştı. DemirDöküm olarak, ısıtmada sektörün üzerinde bir büyüme elde ettik. 2019’a kıyasla kombi satışlarımızı adetsel bazda yüzde 12, toplam ciromuzu ise yüzde 40 artırdık. 2020’de ürün gamımıza yeni Atron Condense kombilerimizi, yeni Kion serisi split klimalarımızı ve yerli yüksek kapasiteli yoğuşmalı kazanımız MaxiPremix’i ekledik. Satışlarımız panel radyatörde adetsel olarak yüzde 30, şofbende, klimada yüzde 75 arttı.”