14.08.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Orka Holding, 2024 yılında da global büyümesini kararlıkla sürdürüyor. Ocak-temmuz döneminde aralarında İtalya ve Hollanda’nın olduğu ülkelerde 10 yeni mağaza açan ve büyümesinde de öz kaynak kullanımı ile gerçekleştiren grup, sonbahardan itibaren ABD, Polonya, Romanya ve Irak’ta da yeni mağazalar açacak.
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Modanın kalbi İtalya, en iyi kalite işçiliğimiz ve benzersiz tasarımlarımızı övgüyle karşılıyor. Dünyada sürdürülebilirlik talebinin çok yüksek olduğu, yaratıcı tasarım ve inovasyonda güçlü bir itibara sahip olan Hollanda’da ilk günden yoğun ilgi gördük” dedi.
Dünya çapında 400’ün üzerinde mağazaya sahip grup, yılın kalan yarısında aralarında Amerika Birleşik Devletleri’nin de olduğu dört ülkede toplam altı yeni mağaza daha açacak.
‘Övgüyle karşıladı’
Geçen haziranda modanın kalbi İtalya’da Avrupa Genel Merkezi ve global showroom olan Orka Global’in açılışını yaptıklarını hatırlatan Orakçıoğlu “Bologna’da eş zamanlı açılışını yaptığımız iki önemli yatırımımız olan Orka Global ve Avrupa Lojistik Merkezimiz, lüks erkek giyimdeki köklü mirasıyla zirvede yer alan İtalyan moda endüstrisinde de heyecan yarattı. Damat Tween ve D’S damat markalarımızın en iyi kalite işçiliği ve benzersiz tasarımları övgüyle karşılandı. Bu bizim için büyük gurur” dedi.
Hollanda’da yoğun ilgi
Bu yıl Hollanda pazarına ilk kez giriş yaptıklarını vurgulayan Orakçıoğlu “Başkent Amsterdam’da açtığımız D’S damat mağazamıza ilk günden itibaren yoğun bir ilgi söz konusu. Bu anlamda önemli bir aşamayı daha geride bıraktık” dedi. Orakçıoğlu, yılın kalan yarısında şimdiden planlanan ABD’de Damat Tween, Polonya’da üç D’S damat, Irak’ta Damat Tween ve Romanya’ya da D’S damat olmak üzere toplamda altı yeni mağaza daha açacakları bilgisini de paylaştı.
‘İnfluencerlar yarışa girdi’
Azerbaycan ve Dubai başta olmak üzere Orta Doğu’daki müşterilerinin de markaların modern sofistikasyon ve zamansız zarafet karışımından çok etkilendiğini aktaran Orakçıoğlu “Öyle ki yerel influencerlar ve moda tutkunları, sosyal medyada heyecanlarını paylaşmak için birbiriyle yarışıyor” dedi.