12.06.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Bu kapsamda Arçelik’in çevre bilinci oluşturmayı amaçlayan; iklim değişikliği, toprak, hava, su, orman, bilinçli tüketim, enerji verimliliği, geri dönüşüm, çevreci ulaşım ve biyoçeşitlilik konularındaki mesajları Pepee içerikleriyle çocuklara ulaşacak.Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, şunları kaydetti:
“Erken çocukluk döneminde yaptığınız bir birimlik yatırım 7 kat kazanç olarak geri dönüyor. Çocuklarımız enerjiyi verimli kullansın, toprağın, havanın, suyun, ormanın değerini bilsin, bir damla suyu ziyan etmesin, ihtiyacı kadar tüketsin, atıklarını ayrıştırsın, geri dönüşüm bilinci kazansın istiyoruz.”
Ortak bir değer
Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Kemal Ebiçlioğlu ise topluluk olarak sürdürülebilirliği hem şirketleri hem de toplum için sosyal, ekonomik ve çevresel açıdan fayda yaratacak, nihai olarak çocuklar daha iyi bir dünya bırakmayı sağlayacak ortak bir değer yaratma çabası olarak gördüklerini kaydetti.
Düşyeri Kurucusu Ayşe Şule Bilgiç de, “İnsan hayatında çok önemli bir evre olan 3-12 yaş grubuna özel olarak hazırlayacağımız bu içerikler çevreye yönelik tüm faktörleri kapsayacak. Anne ve babalar da çevre konusunda bilinçlenecek” dedi.