21.12.2017 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
İstinyePark’ın Genel Müdürü Uğur Berk, AVM’lerinde turiste yapılan satışın geçen yıla oranla yüzde 40 arttığını belirterek, onuncu yıllarını kutladıkları bu yıl cirolarını yüzde 25 oranında artırdıklarını söyledi.
Yeni markalar
Berk, mevcut Körfez turistinin yanı sıra 2017 yılında yüksek bir ziyaret sayısına ulaşan Çinli turistin yaptığı harcamanın ise yüzde 220 arttığını aktardı. Uğur Berk, istatistiki verileri belgelendiren kurum ve kuruluşların yaptığı araştırmalar sonucunda İstanbul’a gelen turistlerin yüzde 55’inin İstinyePark’tan alışveriş yaptığının saptandığını kaydetti.
Uğur Berk, 2017’de bünyelerine yeni markaları da kattıklarını belirterek, Markalar Sokağı’nda yeni bir konseptle açılan Vakko, kozmetikte Nars ve lüks yeme-içmede de La Petite Maison’a ev sahipliği yapmaya başladıklarını anlattı. Berk, 2017 yılının son ayında açılan ve Türkiye’de sadece İstinyePark’ta bulunan Cinemaximum Tempur yataklı ve La-Z-Boy koltukların bulunduğu VIP sinema keyfini deneyimleme şansı yaşattıklarını da belirtti. Yeni yılı görkemli süslemeleriyle karşılayacaklarını anlatan Berk, 23 Aralık tarihinden itibaren Markalar Sokağı’nda canlı performanslar gerçekleştirileceğini, 50 lira ve üzeri alışveriş yapan ziyaretçilere, ana etkinlik alanında sürpriz hediyelerin sunulacağı oyunlara kuponlar dağıtılacağını aktardı.