28.07.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Hanife Baş
Türkiye pazarına hızlı giren Çinli Honor, hedef büyüttü. Mart ayında ülkemize gelen Huawei’nin yan markası, Türk gençlerini hedefine koydu.
Honor Türkiye Başkanı Kevin Wang, Türkiye’ye 5 ay önce geldiklerini ve geçen süreçten memnun olduklarını belirterek, “Türkiye rekabetin güçlü olduğu bir pazar. Özellikle yeni oyuncular için. Pazarda yeni marka olarak temel adımları atıyoruz. Sadece ürünü getirmiyoruz, satış sonrası destek, satış kanalı ve pazarlama üzerinde çalışıyoruz. Büyük potansiyel gördüğümüz Türkiye’de emin adımlarla ilerliyoruz” dedi.
Ülkeye güveniyoruz
Huawei’den farklı bir konumlamaları olduğunu dile getiren Wang, kendi kanallarını kurduklarını aktardı. Kevin Wang, şu anda hepsiburada.com üzerinden satış yaptıklarını, operatör kanalı ve diğer kanallar için hazırlıkların sürdüğünü, gelecek yıl operatör kanalında yer alabileceklerini kaydetti. Servis, lojistik, kanal stratejisi ve pazarlamayı iyice oturttuktan sonra Türkiye’de en çok satan markalardan biri olmak istediklerini vurgulayan Wang, “Şu anda ekonomi iniş çıkışlı olsa da biz Türkiye pazarına güveniyoruz. Çok büyük pazar. Genç oranı yüksek, potansiyel yüksek. Teknoloji ve moda seviliyor” diye konuştu.
Her yıl 10 model
Wang, Türkiye’de iniş çıkışlı olan kurların fiyatlarını belirlemede kendilerinin zorladığını, tahminlere bakıp fiyat hesapladıklarını dile getirerek, ama herkes için aynı durumun sözkonusu olduğunu, bundan şikayet etmediklerini ifade etti.
Kevin Wang, şu anda Honor 7X, Honor 9 Lite ve Honor 10’la pazarda olduklarını, her yıl 10 model getireceklerini, Türkiye’ye bu yıl 5 model daha getireceklerini aktardı. Kevin Wang, “Başarıya ulaşmanın tek yolu, müşterilerimize daha iyi hizmet vermek ve onlara iyi bir ürün sunmaktır. Türk tüketicisi Honor markasını sevdi.
Bu Türk müşterilere getirdiğimiz üçüncü model. Biz sadece Türkiye’de iyi bir ürün getirmiyoruz, Türk gençler için burada yeni bir yaşam tarzı sunmak istiyoruz, onlar sadece müşterilerimiz değil, bizim ilhamımız. Artık küresel dijital stratejimiz ile paralel olarak lider kanal ortağı ile birlikteyiz. Yeni ürünlerle yıl sonuna kadar ürün portföyümüzü genişletiyor olacağız” dedi.