EkonomiBulaşık deneyimi için ‘güç birliği’

Bulaşık deneyimi için ‘güç birliği’

14.12.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

Bulaşık deterjanı markası Fairy ve Arçelik sahip oldukları inovasyon gücünü ve deneyimi paylaşarak mutfaklarda bulaşık deneyimini beraber dönüştürmeye hazırlanıyor.

Bulaşık deneyimi için ‘güç birliği’

İki marka iş birliklerini Sirkeci Garı’nda gerçekleştirdikleri Lezzet Şenliği ile duyurdu. Ülkemizin en özel yöresel lezzetlerinden bir seçkinin sunulduğu etkinlik kapsamında “Zamanın Sofrasında Türk Mutfağı” paneli de düzenlendi. Pelin Batu moderatörlüğünde, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Özge Erdem, Arçelik Türkiye Pazarlama Kıdemli Direktörü Mehmet Tüfekçi, Şef Sinem Özler’in katılımıyla düzenlenen panelde Tarihçi Yazar İlber Ortaylı keyifli anlatımıyla Türk mutfak kültürünün tarihini ve gelişimini davetlilerle paylaştı.

Haberin Devamı

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Özge Erdem, “Bu iş birliği kapsamında sahip olduğumuz inovasyon gücünü, deneyimlerimizi paylaşarak geleceğin üstün mutfak deneyimini yaratacağız” dedi. Arçelik Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi de, Sürdürülebilirliğin mutfaktaki öneminin her geçen gün arttığına dikkat çekerek, “Arçelik olarak amacımız enerji verimliliğini destekleyen ürünlerimiz ve geliştirdiğimiz Deepclean gibi temizliği kolaylaştıran teknolojilerimiz ile tüketicilerimizin ihtiyaçlarını karşılarken, sevdikleriyle daha fazla keyifli zaman geçirebilmelerini sağlamak. Arçelik - Fairy iş birliğimizin temelinde de bu ortak amaç yer alıyor” diye konuştu.

Yazarlar