EkonomiBu yıl hedefimiz 150 mağazaya ulaşmak

Bu yıl hedefimiz 150 mağazaya ulaşmak

28.02.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Vatan Bilgisayar Genel Müdürü Hasan Vatan, 2013’ü 100 mağazayla kapattıklarını söyleyerek, bu yıl 50 yeni mağaza açacaklarını belirtti

Bu yıl hedefimiz 150 mağazaya ulaşmak

Vatan Bilgisayar tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen İş Ortakları Gecesi, Zorlu Center Performans Sanatları Merkezi’nde gerçekleştirildi. Bilişim sektörünün önde gelen isimlerinin katıldığı gecede, Vatan Bilgisayar Genel Müdürü Hasan Vatan, 2013 yılını değerlendirirken 2014 yılı hedeflerini açıkladı.
Vatan, “GFK verilerine göre 2013 yılında pazar geçtiğimiz yıla göre Vatan Bilgisayar hariç yüzde 22 oranında büyüme gösterirken teknoloji marketler Vatan Bilgisayar hariç yüzde 24 oranında büyüme gösterdi” dedi.

Yüzde 44 büyüme
Vatan Bilgisayar’ın yine GFK verilerinde raporlanan kategoriler bazında sektörün yaklaşık 2 katına denk gelen yüzde 44 oranında büyüme gösterdiğini vurgulayan Vatan, “En yüksek oranlı büyümeyi ise tablette yüzde 277, cep telefonunda yüzde 121, küçük ev aletlerinde yüzde 71 oranlarıyla gerçekleştirdik” diye konuştu.
Vatan, şöyle devam etti: “Rakiplerimizin ortalamasının 15 katı bilgisayar, 10 katı monitör, 6 katı yazıcı, 3 katı notebook ve ikişer katı telefon ve tablet satışımız oldu. 2013 yılında öncelikli hedefimiz 100 mağazaya ulaşmaktı ve yılı bizim için ayrı bir anlamı olan hedefimize ulaşarak kapattık. 2014 yılında da mağaza açmaya devam ediyoruz. Bu yıl 50 yeni mağaza açarak mağazamızın bulunmadığı il ve ilçeleri azaltırken yılı da ciroda birinci olarak tamamlayacağımızı umuyorum.”

9 kategoride ödül
Gecede Vatan Bilgisayar İş Ortakları Ödülleri de sahiplerini buldu. Ödül alan firmalar şöyle: “Destek Bilişim, UPS Kargo, Odeabank, Hewlett Packard, Lenovo, Albim, Apple, Penta Bilgisayar, Samsung.”

Haberin Devamı

Swatch Group 2014’te de sağlıklı büyüme bekliyor
Bünyesinde bulunan 20 farklı marka ile saat sektöründe faaliyet gösteren Swatch Group, 2013 yılında 8817 milyon İsviçre Frangı satış gerçekleştirerek yüzde 8.3 oranında büyüdü. Verilen bilgiye göre büyümenin başlıca sebepleri arasında güçlü markalar, geniş dağıtım ve perakende ağı gösteriliyor. Şirketten verilen bilgiler şöyle: “2013’ün ilk yarısında, Cenevre üretimli Harry Winston markası Swatch Group’a katıldı. Kasım sonunda Swatch Group, Orta Doğu’da 360’dan fazla mağazasıyla geniş bir perakende ağına sahip olan Rivoli Yatırım firmasının da kontrolünü aldı. Dört yıldır devam eden güçlü ve dinamik büyüme sonrasında tüm İsviçre Saat Endüstrisi gibi Swatch Group’un da 2014 yılında sağlıklı bir şekilde büyüme göstereceği bekleniyor.”

Haberin Devamı

AÇILIŞ
H&M’den amiral mağaza

H&M, amiral mağazasını açmakiçin imzayı attı. H&M Flagship mağazası İstanbul’un en popüler alışveriş caddesi olan Bağdat Caddesi’nde sohbaharda açılacak.

Kazakistan’da büyüyor
Dünyanın 66 ülkesinde 444’ü aşkın satış noktası bulunan, bebek, çocuk ve gençlere yönelik ürünler tasarlayan Çilek, Kazakistan’ın başkenti Astana’da 5. satış noktasını açtı.

Yeni sezon başlıyor
Vialand, 1 Nisan’da yeni sezona merhaba diyecek. www.vialand.com adresinden bilet alanlar, haziran sonuna kadar 65 TL yerine 29 TL’den başlayan fiyatlarla Tema Park imkanlarından faydalanacak.